14 Kasım 2015 Cumartesi

Reklam: Nutella-Pide ikilisi ile Acıların Çocuğu

NUTELLA
Nutella’nın ramazan pidesine ilgisi büyük. Ferrero Grup’un bu çalışması eminim bütün ramazan boyunca ülkemiz tarafından sevilerek karşılanmıştır.
nutella-reklami
Mc Donald's
Afişini gördüğüm ilk anda oldukça şaşırsam da Mc Donalds’ın vardır bir bildiği dediğim “Acıların Çocuğu” karakterini kullanarak yaptığı son kampanyası için denecek tek söz; sevgili Mc Donalds sen bu ülkeyi baya çözdün.
emrah-mcdonalds

Reklam, hedef kitleyle iletişim kurabildiğimiz en önemli araçtır. Nutella ve Mc Donald's reklam afişleriyle pazarlama deneyimini güzel bir şekilde sunuyor. Yapmış olduğu reklamlarında hedef kitlenin ilgisini çekmeyi başarabilmiştir.
http://www.pazarlamasyon.com/reklam/kuresel-markalar-turklere-ozgu-degerleri-reklamlarinda-nasil-kullaniyor/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder